OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en kontorsassistent till en av våra kunder i centrala Malmö.[Tjänsten är ett föräldravikariat med tillträde omgående och sträcker sig tom.september 2009.[ Arbetsuppgifter Planering och koordinering är ledord för denna tjänst.Du ansvarar[för[det[som[rör kontorsadministrationen i allt från[att ta emot besök, svara i telefonen och sköta posthanteringen till[inköp samt protokoll- och rapportsammanställning.Du planerar och genomför[interna projekt[som rör[seminarier, utbildningar och konferenser.Vidare kommer du att sköta kontakten med externa leverentörer samt ombesörja kundaktiviteter, sammanställa presentationsmaterial etc.[ Utbildning/erfarenhet Gymnasieutbildning, meriterande är erfarenhet eller utbildning inom sälj/marknad.Erfarenhet av att[arbeta på ett kontor med olika typer att administrativa uppgifter är ett krav.Du har mycket god datorvana och behärskar[MS Word, Excel samt MS Power Point till fullo.[ Personliga egenskaper Du som söker är strukturerad, ordningsam, ansvarsfull och mycket noggrann.Du har en[god kommunikationsförmåga i svenska och engelska språket, både muntligen och skriftligen.Vidare är du självgående, har ett öga[vad som behöver göras[samt besitter en[utpräglad servicekänsla.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström