Kontorsassistent

Arbetsbeskrivning

Ardendo är ett programvaruföretag med fokus på utveckling av system för digital mediehantering och IT-baserad TV-produktion. Bland våra kunder finns idag ett flertal TV-bolag från olika delar av världen. Vi söker nu en kontorsassistent till vårt kontor i Stockholm. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att svara i telefon, ta hand om post- och bud, samt hjälpa till med resebokningar, kontorsinköp och enklare administration. Vi söker dig som är social, driftig och orädd. Du bör tycka om att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Erfarenhet av liknande arbete är inte nödvändigt. Krav: Goda kunskaper i engelska samt goda kunskaper i svenska språket. Kan du ytterligare ett språk är det ett plus. PC-vana samt kunskap i Office-paketet är ett krav. Vi ser fram emot att träffa dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ardendo AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 12 maj 2009
  • Ansök senast: 20 maj 2009

Liknande jobb


Administratör

Administratör

13 november 2024

Administratör reception till lokalpolisområde Borås

Administratör reception till lokalpolisområde Borås

13 november 2024