OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ulricehamns Energi AB bygger, driver och underhåller stora delar av den samhällsnyttiga infrastrukturen i kommunen. Vi verkar inom elnät, fibernät, fjärrvärme, VA, miljö samt inom entreprenader. Vi är drygt 80 anställda vars främsta uppgift är att göra vardagen så bekväm som möjligt för alla som lever, bor och verkar i Ulricehamns kommun. Vi som arbetar här arbetar med saker som är viktigt på riktigt, som gör skillnad i människors vardag. Team Energi präglas av en mycket familjär anda där ansvarstagande, engagemang och entreprenörskap ses som en självklarhet. När du besöker oss välkomnas du alltid av en härlig teamkänsla med mycket hjärta och omsorg. Vi arbetar tillsammans, för Ulricehamn!
VILL DU VARA SPINDELN I NÄTET SOM GER ALLA ETT LEENDE PÅ LÄPPARNA?
Nu är vi på Ulricehamns Energi på jakt efter en kontorsassistent som har det lilla extra! Du erbjuds ett varierande och stimulerande arbete på ett företag som är med och bygger framtidens Ulricehamn. I rollen som kontorsassistent är du spindeln i nätet med arbetsuppgifter som spänner brett över hela bolaget. Rollen innefattar arbetsområden som:
- Ansvar för kontorsförråd; diverse inköp samt påfyllning av kontorsmaterial.
- Ansvar för köket: hålla ordning, koka frukostkaffe, ordna mötesfika, fylla på skafferiet samt sköta kaffe- och diskmaskiner.
- Ansvar för omklädningsrummen; på daglig basis se till att det är ordning och reda, rent och fräscht.
- Tvätt av arbetskläder samt inköp och hantering av profilkläder.
- Vara backup i receptionen; vid behov bemanna den och sköta telefonväxeln.
- Diverse övriga administrativa och praktiska uppgifter
Sist men inte minst ingår det i tjänsten att vara UEAB’s egna trivselgeneral. Du har en naturlig fallenhet för att sprida positiv energi och se till att personalen får det lilla extra i allt från att tända levande ljus på frukosten, till att pynta inför högtider, köpa in blommor till nyanställda och servera glögg på Lucia.
Som person är du kreativ, glad och orädd att rycka in där det behövs. Du styr dina arbetsdagar till stor del själv vilket gör att du självständigt måste kunna planera och strukturera, men du behöver också vara flexibel och kunna ställa om ifall något annat behov behöver prioriteras. Du har erfarenhet från en liknande roll där du haft ett allt-i-allo ansvar med många bollar i luften. B-körkort är ett krav. Stor vikt kommer läggas på personlig lämplighet!
Ansökan
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sara Said, HR-specialist och ansvarig rekryterare, på växelnumret 0321-532300. Intervjuer görs löpande så varmt välkommen med din ansökan redan idag!