OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du kommer att bistå vår kontorschef och konsultchefer och kommer själv få möjlighet att ansvara för ekonomi samt konsulter.
Agillo AB är ett snabbt växande bemanningsföretag som är inriktade på bemanning och rekrytering mot företag inom administration, automotive, anläggning, produktion och logistik.
Just nu söker vi en kontorsassistent för att förstärka vårt team. Vi söker dig som är engagerad och vill utveckla dina kompetenser. Arbetsuppgifterna består bland annat av att arbeta med löner, kontakt med personal, hjälp med bokningar och bemötande av kunder. Vidare behärskar du svenska och engelska i både tal och skrift och har god kunskap inom Officepaketet, framförallt i Excel.
Som person är du redo för ett uppdrag med god energi. Du är en positiv person som kan föra ditt arbete framåt och hålla god kvalitet i leveransen mot deadlines. Du är noggrann, strukturerad och effektiv i ditt arbetssätt.
För att trivas och utvecklas i denna roll krävs att;
• Du har erfarenhet av löneadministration, personal- och lönefrågor.
• Du har goda kunskaper och erfarenhet av att arbeta i löne- och affärssystem.
• Du har erfarenhet av bokföring, avstämningar.