Kontorsassistent

Kontorsassistent

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag som varar i 2 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget.

Om företaget:

Detta är en roll hos en ledande aktör inom anläggningsförvaltning, fastighetsförvaltning samt Workplace Experience. De utmärker sig genom att skapa platser och miljöer som bidrar till en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro.
I den här rollen så arbetar du på plats hos en av organisationens kunder.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kontorsassistent är din huvudsakliga arbetsuppgift att hantera inkommande paket och brev. Du lägger in inkommande paket i systemet samt ser till att sortera brev utifrån olika postfack. Slutligen ansvarar du för att byta lysrör i lokalen och se till så att det finns kopieringspapper och kuvert på plats i kopieringsrummen.

Du kommer att erbjudas en introduktion för att skapa en förståelse för företagets arbetssätt och system. Detta är en deltidstjänst med ett fast schema förlagt måndag-fredag kl 9.00-16.30.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet i en likande arbetsroll, alternativt inom service, kundkontakt eller admin
• God kunskap i svenska och engelska, såväl tal som skrift

För att lyckas i rollen är du serviceminded, flexibel och prestigelös som person. I rollen ingår mycket självständigt arbete och det är därför viktigt att du är självgående och har lätt för att ta egna initiativ. Därtill har du lätt för att anpassa dig efter nya situationer och trivs i en strukturerad roll med ett varierat arbetstempo. Avslutningsvis tror vi att du som person är nyfiken och har en positiv attityd.

Övrig information:

Start: Omgående 29/3
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: deltid, Stockholm, kontor, kontorsarbete, paket, koordinator, BackOffice, service, assistent, kontorsassistent, support, kontorsadministration, administration

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2022
  • Ansök senast: 30 mars 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


7 oktober 2024

7 oktober 2024