Kontorsassistent

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
Till vår företag söker vi nu en strukturerad och framåt person för rollen som Kontorsassistent med ansvar att stötta ledningen som i sin tur har ansvar för internationella kunder. I rollen som Kontorsassistent kommer du ha en mängd olika ansvarsområden för att stötta ledning och övrig personal. Du kommer bland annat att hantera kontorslogistiken, koordinering av möten, samt sköta enklare ekonomiadministration så som fakturering. En roll för dig som gillar att vara spindeln i nätet och snabbt rycker in där det behövs! Du kommer få arbeta i en dynamisk miljö där ingen dag är den andra lik och där arbetsuppgifterna kommer utvecklas över tiden i takt med att företaget växer. Vidare så ligger det också på ditt bord att sköta inköp av kontorsutrustning samt koordinering och organisering av interna och externa företagsevent. Vi ser också att du arbetar proaktivt för en positiv och effektiv arbetsmiljö.
Vi söker dig som
• En positiv och engagerat person med hög service känsla.
• Utåtriktad och lyhörd.
• Ska både tala och skriva flytande på arabiska. Det är ett krav.
• Du har stark analytisk förmåga
• Det är meriterande om du är bra på svenska


Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Mega Group AB Järna
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 augusti 2022
  • Ansök senast: 29 augusti 2022

Postadress

Maskinvägen 3 BV
Järna, 15330

Liknande jobb


Assistent / Koordinator på deltid till TechServices IT

Assistent / Koordinator på deltid till TechServices IT

9 januari 2025

Kolloadministratör

Kolloadministratör

2 januari 2025

Administratör sökes till kontor i Nacka

16 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

16 december 2024