OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsassistent
Nu söker vi en kontorsassistent till vår kund som arbetar med utveckling av dataspel! Har du goda färdigheter i MS Office-paketet och arbetat som assistent tidigare? Vill du utvecklas i din yrkesroll och arbeta i en bred roll som assistent hos ett bolag med internationell prägel? Då är du välkommen in med din ansökan – redan idag!
Omfattning: Heltid, 8-17. Start för uppdraget i augusti/september och tillsvidare.
Arbetsbeskrivning:
Här välkomnas du in till ett familjärt bolag i centrala Stockholm. På kontoret omges du av tio andra engagerade kollegor. Här hanteras små som stora ärenden, nationellt som internationellt. Kunden söker nu en kontorsassistent som kommer att sköta driften på kontoret samt arbeta som assistent till koncernledningen som består av 3 personer.
• Boka resor, arrangera konferenser, kalenderhantering, mötesbokning.
• Ta hand om kontoret, inköp av kontorsmaterial, lunch mm.
• Ekonomiadministration så som reseräkning, fakturahantering och utlägg
• Formatera, redigera och korrekturläsa dokument.
• Söka information, fakturera liksom boka resor och ta fram presentationsmaterial.
• Organisera seminarier och events, uppdatera webbsidor
Kvalifikationer:
Här behöver du:
• Minst 3 års erfarenhet av liknande roll
• Mycket goda kunskaper både i svenska och engelska såväl i tal som skrift.
• Goda färdigheter i MS Office-paketet.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person trivs du när din kreativitet flödar. Vi tror även att du är relationsskapande, lyhörd och noggrann i ditt arbetssätt. För visst har du ett gott omdöme och håller en hög kvalitet i ditt arbete.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2019-08-25, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Ronja Romano
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström