OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sina personalbehov. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad och administration. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi strävar efter att vara en av branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker en kontorsassistent till ett företag i city för ett uppdrag på några månader. Vi söker en erfaren kontorsassistent som främst kommer att arbeta med utskrifter ifrån manus, både i svenska språket som i engelska. Underlaget kan vara både skriftligt som på diktafon. För tjänsten krävs det att du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter och att du har vana ifrån diktafonutskrifter. Du måste besitta mycket goda kunskaper i det engelska språket samt i MS Office. Som person bör du vara noggrann och ordningsam. Du måste kunna arbeta självständigt och vara servicemedveten. Skicka in din ansökan snarast då vi löpande kommer att kalla till intervju!
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719