OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad och administration. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi strävar efter att vara en av branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker för kunds räkning en kontorsassistent till ett läkemedelsföretag i Solna. Kunden är det enda företaget i Europa som helt och hållet arbetar med att utveckla och sälja vacciner. Utbudet består av ett omfattande sortiment för barn, ungdomar och vuxna. De har 35 anställda varav 23 personer som arbetar på kontoret. Företaget arbetar för att erbjuda vacciner med så lång verkningstid och så få biverkningar som möjligt. Dina arbetsuppgifter kommer att bli att öppna kontoret, ta emot besökare, svara i telefon samt ansvara för inköp av kontorsvaror och köksinköp. Du kommer även att ansvara för att det är snyggt och prydligt på kontoret, posthanteringen, beställning av resor och konferenser. Vi söker dig som har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter, har god datorvana och kan tala engelska obehindrat. Vi tror att du är ansvarsfull, prestigefull, noggrann samt präglas av hög integritet och tar mycket egna initiativ. Vi kommer att påbörja vårt urvalsarbete omgående och intervjuer sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719