OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Har du erfarenhet av kontorssarbete och brinner för service? Vill du få inblick i en spännande och internationell miljö, samtidigt som du ges möjlighet att utvecklas ytterligare i en assisterande roll? För kunds räkning söker KFX HR-partner nu en assistent för ett kortare uppdrag, hos vår kund i centrala Stockholm. Detta är uppdraget för dig som vill få en fot in i ett väletablerat företag och som samtidigt är flexibel inför framtiden.
Om företaget
Vår kund sitter centralt i Stockholm och är verksamma inom konsultbranschen.
Arbetsuppgifter
I rollen som assistent kommer du att vara behjälplig i diverse administrativa uppgifter, så som resebokningar, hotellreservationer och viss kalenderhantering. Du kommer att assistera chefer inom organisationen med att svara på samtal, planera inför eventuella resor samt andra administrativa uppgifter.
Kvalifikationer
För denna tjänst söker vi dig med viss kontorserfarenhet och administration. Du har en positiv, engagerad och glad person och tar dig gärna an nya utmaningar. Du behärskar både svenska och engelska flytande, och har erfarenhet av Officepaketet. För rätt person kan detta bli en långsiktig tjänst, men initialt är det ett uppdrag på cirka 1 månad. Du som söker är tillgänglig omgående och öppen för nya möjligheter!
Övrigt
Skicka in ditt CV och personliga brev redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Martina Wahlgren
Hanna Benjaminson
Clara Backlund
Susanne Järleby
Anna Jardelid
Hanna Benjaminson
Susanne Järleby
Linn Arvidsson
William Ericson
Linnea Hägg