OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker för uppdrag hos kund en kontorsassistent. Företaget arbetar med datorkommunikationsprodukter och de har i dag 13 anställda. Din roll[[[[[[[[[[[[ [[[[ [ I din roll kommer du att svara i telefon, ta emot besökare, registrera och förbereda betalningar. Vidare kommer du att göra inköp av kontorsmaterial, öppna posten och arbeta med arkivering. Din profil [[[[[[[[[[[[[[[[ För tjänsten krävs gymnasieutbildning samt kunskaper i Officepaketet och att du behärskar engelska. Det är en fördel om du har erfarenhet inom reception/växel. [Har du erfarenhet av tillverkande industri är det meriterande.[ Som person tror vi att du är en framåt och positiv person med känsla för att ge service på ett professionellt sätt. Vidare är du även[flexibel, tar initiativ och är noggrann i ditt arbete.[
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719