OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker för uppdrag hos kund en kontorsassistent. Företaget arbetar med datorkommunikationsprodukter och de har i dag 13 anställda. Din roll I din roll kommer du att svara i telefon, ta emot besökare, registrera och förbereda betalningar. Vidare kommer du att göra inköp av kontorsmaterial, öppna posten och arbeta med arkivering. Din profil För tjänsten krävs gymnasieutbildning samt kunskaper i Officepaketet och att du behärskar engelska. Det är en fördel om du har erfarenhet inom reception/växel. Har du erfarenhet av tillverkande industri är det meriterande. Som person tror vi att du är en framåt och positiv person med känsla för att ge service på ett professionellt sätt. Vidare är du även flexibel, tar initiativ och är noggrann i ditt arbete.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719