OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 60 kontor och 5000 anställda.Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz och den totala omsättningen ligger på ca SEK 170 miljarder.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.Till vår uthyrningsverksamhet söker vi omgående en kontorsassistent som kan arbeta året ut. Arbetsuppgifter Projektet går ut på att hjälpa vår kund att hantera data efter avslutad 5-årsstudie.Dina uppgifter blir bl a datainmatning, arkivering, motläsning, inlägg av enkäter och upprättande av pärmar. Kvalifikationer och egenskaper Det viktigaste är att du är noggrann och motiverad och inte har något emot rutinarbete.Du är positiv och har lätt för att samarbeta.Är du insatt i kliniska termer t ex genom studier är det en fördel.Du får gärna vara intresserad av läkemedelsbranschen.Goda kunskaper i engelska. Tillträde och tidsramar Konsulten kommer att presenteras för vår kund och start är snarast möjligt.Tjänsten är på heltid och varar året ut. För mer information/ansökningar Är du intresserad av tjänsten ansöker du via vår hemsida där du bifogar CV och ett personligt brev.