Kontorsassistent i Sundbyberg

Kontorsassistent i Sundbyberg

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Söker du en omväxlande roll som kontorsassistent? Har du erfarenhet av reception och skulle beskriva dig som strukturerad, kommunikativ och glad? Drivs du av att ge toppklassig service och vill jobba i administrativ roll? Då har vi rätt uppdrag för dig med start den 10 maj i Sundbyberg.


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Ansvarsområden
Hit välkomnas du den 10 maj av en trevlig kollega som kommer ge dig en gedigen introduktion till arbetet innan hen slutar den 11 juni. I rollen som kontorsassistent kommer du att att finnas behjälplig och ge professionell service på kontoret. Vidare kommer du även stötta och supporta olika avdelningar med administration.


 
Spindel i nätet på kontoret: se om det är något fel, anmäla fel till vaktmästaren/fastighetsskötaren.



Fylla på visst material.



Ha hand om verksamhetssystemet- ha hand om frågor som kommer in via systemet. 



kontera fakturor.



Kontakt med leverantörer. Ex. köpa in material, munskydd.



Har kontakt med restaurangen i huset, se till så att allt finns som behövs. Ex. hade dom satt upp skyltar angående restriktioner.



Allmänt fix på kontoret, ser det snyggt ut i konferensrum/mötesrum. Ställ iordning stolar/bord.



Beställa extra hämtning av soporna.




Arbetstider
Heltid, med start den 10 maj och med en uppdragslängd till och med oktober. Troligtvis blir det förlängt tom årsskiftet. Vi tillämpar provanställning på 6 månader. Arbetstiderna är Mån-tors kl.08.00-16.30 och fre kl.08.00-15.15.17.00

Kvalifikationer
Här behöver du:


Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.



Erfarenhet från en serviceroll med administrativa erfarenhet, så som reception



Goda datorkunskaper



Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du öppen, positiv och initiativtagande. Du trivs i en omväxlande roll och tar gärna tag i det som behövs. Andra beskriver dig ofta som hjälpsam, lämnar man något till dig så kan man räkna med att det blir gjort och dessutom riktigt bra. Det har troligen med ditt noggrannhet att göra, du trivs helt enkelt när det är ordning och reda. Men visst kan du också vara flexibel om det behövs. Är du dessutom professionell, proaktiv, utåtriktad och med en ljus syn på arbetet? 



För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Ansökan
2021-05-04, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Natalie Bettar



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Rörlig ackords- eller provisionslön
  • Publicerat: 19 april 2021
  • Ansök senast: 4 maj 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024