OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Resurs Bemanning erbjuder Personaluthyrning, Rekryterings- och Entreprenadtjänster. Vår affärside är att vara Sveriges bästa bemanningsföretag. Våra kunder är ett tvärsnitt av näringslivet. Vi har stora och medelstora börsföretag som kunder liksom multinationella företag, kommuner, landsting, statlig förvaltning och statliga företag, organisationer och stora och små företag i alla branscher. För kunds räkning söker vi nu en kontorsassistent. Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. bestå av sammanställning av information och presentationsmaterial, administration och planerering av möten och skriva affärskorrespondens. En stor del av arbetet går ut på att sitta med i möten och föra protokoll. Dessa möten är ibland på engelska och protokollen skall då skrivas på samma språk. Därför är det viktigt att du behärskar engelska mycket väl i tal och skrift. Vem är du? Du har lägst gymnasiekompetens och har tidigare arbetat som någon typ av assistent. Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet och lätt för att sätta dig in i nya system. Det är ett plus om du jobbat inom ekonomi, eller har ekonomikunskaper via studier. Som person är du positiv, utåtriktad och prestigelös. Uppdraget är på heltid i ca 4 månader. Du blir anställd på Resurs Bemanning och uthyrd till kunden som konsult. Vi kallar löpande in på intervjuer, så skicka in din ansökan så snart du kan, dock senast den 5 maj.