Kontorsassistent med tekniskt intresse till Daytona!

Arbetsbeskrivning

Om kunden / About the Client

Daytona söker nu en kontorsansvarig med känsla för teknik till deras kontor i Stockholm. Vi söker dig som brinner för service och som vill vara navet på företaget.
Vi hjälper våra uppdragsgivare att skapa framtidens kundupplevelser. Det gör vi genom att förstå deras kunders behov, att arbeta prototypbaserat och att involvera deras organisation. Vi består av drygt 30 kreativa personer och sitter centralt på Riddargatan 17D i stora ljusa inspirerande lokaler.


Arbetsbeskrivning / Work Description

Som kontorsansvarig på Daytona är du en mycket viktig person. Du se till att lokalerna ser representativa ut och får det att kännas hemtrevligt och välkomnande för såväl dina interna kollegor som för de besökare som kommer.

Vidare jobbar du dagligen med:
• Gör i ordning konferensrummen inför dagens möten, serverar kaffe/te/vatten, du ansvarar för att köpa in lunch och fika
• Planerar och strukturerar upp vid större möten, konferenser och event
• Inköp av; blommor, kontorsmaterial, färskvaror såsom ost och mjölk
• Hanterar post och bud, inkommande som utgående
• Kvittoredovisning
• Utlåning av böcker i det allmänna biblioteket

Det ligger även en teknisk del under receptionen, där du ansvarar för att kontorets skrivare/projektorer fungerar, byter glödlampor, anmäler problem till fastighetsägaren mm.
Du sköter även tekniken på företaget; installering av nya program, inköp av datorer och telefoner samt kontakt med leverantören av wifi.


Din profil / Your profile

Daytona är en arbetsplats med mycket energi och högt i tak, därmed är det viktigt att du själv är positiv, bidrar med god stämning och inte är rädd för att bjuda på dig själv. Du trivs med att arbeta i en roll där du är behövd, du ser vad som behöver göras och arbetar noggrant. Prestigelöshet och detaljfokus är mycket viktigt i den här rollen.
Vi ser att du tidigare har jobbat inom service, reception är inget krav. Ett intresse för teknik är viktigt då du är den dina kollegor vänder sig till vid problem. Du är alert, engagerad och nyfiken!


Övrigt / Other

Detta är en rekrytering med start omgående. Arbetstiderna är 8-17, måndag till fredag. Rekryteringen sköts via Inhouse och intervjuer kommer att ske löpande.
Låter det här som en tjänst för dig? Sök via länken, viktigt att du motiverar varför just du skulle passa in i rollen som kontorsansvarig på Daytona.
Vid frågor eller funderingar hör gärna av dig till Olivia Bergström, olivia.bergstrom@inhouse.se,

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 17 augusti 2016

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


Receptionist

Receptionist

19 november 2024

19 november 2024

Spontanansökan - Receptionist

19 november 2024