OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Vi söker efter en engagerad kontorsassistent till en av våra kunder med fokus inom hållbar samhällsutveckling. Om du har ett öga för detaljer med utomordentlig servicekänsla samt hög prioriteringsförmåga, då vill vi gärna höra från dig!
Start önskas i augusti fram till årsskiftet på deltid, ca 50% anställningsgrad. Kontoret är beläget centralt i Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som kontorsassistent kommer dina arbetsuppgifter bl.a. att innefatta:
• Support gentemot kollegor och avdelningschefer med bokningar och beställningar
• Hantering av leverantörsfakturor
• Hantera korrespondens och kommunikation mellan avdelningar och externa parter.
• Skötsel av kontoret
• Övriga administrativa arbetsuppgifter
Din profil
Vi söker dig som trivs i en social och kommunikativ administrativ roll med många kontaktytor.
För att passa in i denna roll är du serviceinriktat uti fingerspetsarna, med förmåga att sprida positiv energi och vara steget före i ditt arbete. Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska.
Framgångsfaktorer
• Tidigare erfarenhet av liknade roll
• Goda kunskaper i MS Office paketet
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
Om oss
Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer!
För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab).
Ansökan
START: Aug -24
OMFATTNING: Deltid, 50%
PLACERING: Centrala Stockholm
KONTAKT: Sara Westin-James, 072-215 15 34
LÖN: Enligt överenskommelse
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-08-16
Denna tjänst är en hyra där du blir anställd av oss på Resultat och uthyrd till vår kund, med goda chanser till förlängning eller övertag. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta Sara Westin-James, 072-215 15 34.