OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en kontorsassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på 75% och startar den 12 augusti.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Som kontorsassistent är du spindeln i nätet på studion, du tar emot besökare, förbereder inför möten, hanterar inköp och post samt stöttar kollegor med administration,sociala medier och projektledning av kommande flytt. Vår kund är en framgångsrik arkitektstudio som fungerar som rådgivare och partners till sina kunder. Företaget ansvarar över hela processen från planläggning, strategi, kreativ design och slutförverkligandet. Kontoret är beläget centralt på Södermalm i Stockholm. Du kommer att arbeta måndag-fredag kl. 09-16, tiderna kan variera något. Tjänsten är på 75% med start den 12 augusti ochstäcker sig till 12 december 2019.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och det ärvår kunds önskemål att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult ute hos vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.
Du kommer till exempel att:
- Välkomna besökare i entrén
- Förbereda inför möten och frukostar
- Planera inför kommande event och möten
- Inköp och beställning av kontorsmaterial
- Posthantering och göra bokningar
- Stötta marknadsavdelningen med administration, uppdatera hemsidan och sociala medier
- Vara delaktig i projektledning av kommande flytt
- Ansvara för daglig drift, tillsyn och skötsel av fastigheten
VI SÖKER DIG SOM
- Har arbetar med service tidigare
- Är serviceinriktad, positiv och driven
- Kan uttrycka sig väl på svenska och engelskai både tal och skrift
Det är meriterande om du:
- Har arbetat med administration sedan tidigare
Som person är du social, serviceinriktad och positiv. Du gillar att ligga steget före i planering och samtidigt hjälpa andra i deras arbete. Du är driven, har en förmåga att göra många saker samtidigt och bidra med positiv energi till teamet. Du trivs med att vara en nyckelperson med stort ansvar och koll på studion.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04