OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hos detta växande bolag välkomnas du till trevliga lokaler och drivna kollegor. Tjänsten passar dig som är student, brinner för service, har ett öga för det lilla extra och som vill bidra till en trevlig arbetsmiljö på ett entreprenöriellt bolag som präglas av ständig utveckling. Stämmer detta in på dig? Sök redan idag då vi tillämpar löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Vår kund söker nu deras nästa stjärna som kan ta ett helhetsansvar för att skapa och bibehålla en trevlig arbetsmiljö på kontoret - en Mood Manager. Kontoret ska vara en trivsam plats som man vill vistas på, framför allt för de anställda men även för kunder och besökare. Bolaget är måna om att de anställda ska känna sig både omhändertagna och uppskattade. Som Mood Manager är det ditt ansvar att se till att kontoret är en trivsam, rolig och social plats för alla. Rollen har varierande arbetsuppgifter där du får ta stort eget ansvar i att driva och starta olika sociala aktiviteter för medarbetarna. Varför inte planera en härlig AW, resa eller konferens? Eller överraska medarbetare som fyller år, pynta kontoret vid olika högtider samt se till att alla har ett leende på läpparna.
Du kommer att arbeta ca 12 h/v och på tisdagar anordnas en gemensam frukost i samband med kontorets veckovisa personalmöten, därav är tisdagar en dag du bör infinna dig på! Utöver detta är din personlighet det viktigaste. Vi söker dig som har förmågan att dela med dig av din energi och sprida positivitet samtidigt som du är villig att lägga ner tid och engagemang i arbetet.
Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du i nästa steg få mer information om kunden.
Du erbjuds
* En dynamisk och flexibel tjänst där du får möjlighet att påverka rollens utformning
* Drivna och dedikerade kollegor
* En hängiven konsultchef som finns till under hela din anställning som en karriärspartner
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Ansvara för att kontoret utgör en trivsam och praktisk miljö för anställda, kunder och besökare (ej städning)
- Ett helhetsansvar för blommor, kontorsmaterial, köket, dekorationer, leveranser, prenumerationer och dylikt
- Ta emot besökande gäster och besvara inkommande samtal
- Koordinera teambyggande aktiviteter såsom gemensamma konferenser, julmiddagar, fika och AWs
- Anordna personalfrukostar på tisdagsmorgnar
- Ansvara för uppmärksammande av kollegornas födelsedagar och andra personliga milstolpar, samt välkomnande av nya teammedlemmar
- Viss stöttning i ekonomirelaterade arbetsuppgifter
VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en eftergymnasial utbildning och har minst 1-2 år kvar på dina studier
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska då detta används i det dagliga arbetet
- Har god datorvana, färmst i MS Office
Det är mycket meriterande om du:
* Har arbetat inom service tidigare - gärna café eller reception
Som person är du:
* Serviceinriktad
* Självgående
* Initiativtagande
Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Eftersom tjänsten kräver en hög dos av din sociala förmåga letar vi efter dig som gärna gör det lilla extra för dina medmänniskor
Övrig information
* Start: November
* Omfattning: Deltid, ca 12 h/v. Tisdag morgon från 7.30. Utöver det flexibla arbetstider
* Placering: Göteborg
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231