OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för Futurice Sveriges räkning en kontorsassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid med start omgående.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en kontorsassistent på deltid till Futurice Sverige. Futurice Sverige är ett växande internationellt konsultbolag inom innovation och digital produktutveckling. Deras värdeord som de dagligen lever efter är Tillit, Omtänksamhet, Transparens och Ständig utveckling. Kontoret är beläget i centrala Stockholm.
I rollen som kontorsassistent har du varierande arbetsuppgifter så som att ta emot och välkomna besökare, hålla snyggt och prydligt på kontoret samt administrativa uppgifter. Tjänsten är på deltid och du arbetar måndag - fredag klockan 08:00-12:00. Tjänsten passar dig som vill arbeta deltid och brinner för att leverera service i toppklass. Det officiella företagsspråket är engelska. Då Futurice Sverige är ett växande bolag kommer de snart att byta kontorslokaler, du kommer då vara ansvarig för koordinering och projektledning av flytten.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och bli uthyrd till vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
- Välkomna besökare
- Kontorsskötsel
- Hålla snyggt och prydligt på kontoret
- Hjälpa till vid event
- Post- och budhantering
- Inköp av kontorsmaterial
- Administrativa uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet från service och administration
- Har god datorvana
- Har goda kunskaper i Googles tjänster
- Kan uttrycka dig flytande på svenska och engelska i både tal och skrift
- Brinner för att ge god service
- Vill arbeta deltid
Som person är du serviceinriktad, självgående och utåtriktad. Du är noggrann, flexibel, lösningsorienterad med en förmåga att prioritera. Vidare är du kommunikativ, initiativtagande och trivs att arbeta med varierande arbetsuppgifter och brinner för att leverera service i världsklass.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04