Kontorsassistent på deltid till JTI Sweden

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för JTI Swedens räkning en kontorsassistent som vill vara en del av deras team. Tjänsten är på deltid med start i början av september och uppdraget sträcker sig till 31 december med stor chans till förlängning.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering främst inom kontorsservice och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

JTI Sweden är ett ledande FMCG- företag som säljer världskända varumärken. Företaget har vunnit pris som Sveriges bästa arbetsgivare och är en mycket attraktiv arbetsplats. På kontoret råder en stark teamkänsla och företaget strävar alltid efter att bli bättre. Kontoret ligger centralt i Stockholm i moderna lokaler.

I rollen som kontorsassistent kommer du ha sedvanliga kontorssysslor så som att välkomna besökare, svara i telefon, förbereda inför möten och hålla snyggt och prydligt på kontoret. Tjänsten är på deltid och du arbetar måndag - fredag klockan 09:00-13:00 med undantag onsdag då du arbetar 08:00-13:00. Tjänsten är perfekt för dig som har en annan sysselsättning och vill arbeta deltid.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.

ARBETSUPPGIFTER

Som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

Ta emot besökare

Post- och mejlhantering

Svara på inkommande samtal

Förbereda inför möten

Hålla snyggt och prydligt på kontoret

Stötta kollegorna med administrativa arbetsuppgifter

VI SÖKER DIG SOM

Har tidigare erfarenhet av service

Vill arbeta deltid

Har goda kunskaper inom Office-paketet & Outlook

Kan uttrycka dig väl i svenska och engelska i både tal och skrift

Det är meriterande om du:

Har tidigare erfarenhet som receptionist eller kontorsassistent

Som person är du positiv, prestigelös och självgående. Du är serviceinriktad, flexibel, lösningsorienterad med en förmåga att prioritera. Vidare är du kommunikativ, initiativtagande och trivs att arbeta med varierande arbetsuppgifter och brinner för att leverera service i världsklass.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 juli 2020
  • Ansök senast: 16 augusti 2020

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Receptionist

Receptionist

19 november 2024

19 november 2024

Spontanansökan - Receptionist

19 november 2024