OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för Nordier Property Advisors räkning en kontorsassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid med start i januari. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en kontorsassistent på deltid till Nordier Property Advisors som arbetar med fastighetsrådgivning. Nordier Properties tjänster kännetecknas av seniora partners som är djupt involverade och aktiva i alla projekt. Nordiers vision är att vara den mest attraktiva plattformen branschen, både för kund och för medarbetare. Kontoret är beläget i moderna lokaler i centrala Stockholm.
I rollen som kontorsassistent har du varierande arbetsuppgifter och du till att alla kunder och medarbetare för högklassig service. Utöver att ta emot och välkomna besökare, assisterar du dina kollegor i både högt och lågt så som att förbereda möten till att planera och boka konferenser, resor och event. Du kommer att arbeta måndag-torsdag klockan 08:30-15:00, med viss flexibilitet. Tjänsten passar dig som vill arbeta deltid och brinner för att leverera service i toppklass.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och bli uthyrd till vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:
Välkomna besökare
Förberedelsen inför möten, konferenser och event.
Posthantering och boka bud
Godkänna och härleda fakturor
Inventering och inköp av kontorsmaterial etc.
Hålla kontoret i representativt skick
Administration och kalenderhantering
VI SÖKER DIG SOM
Har tidigare arbetat inom kontorsservice
Har goda kunskaper i Officepaketet
Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Brinner för att ge god service
Det är meriterande om:
Du tidigare har arbetat inom liknande bransch
Som person är du självgående, serviceinriktad och prestigelös. Vidare är du proaktiv, noggrann och flexibel. Du är ansvarsfull och har ett öga för detaljer.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04