Kontorsassistent på heltid i city med start omgående!

Kontorsassistent på heltid i city med start omgående!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Lockas du av att arbeta i en avslappnad och familjär men samtidigt professionell miljö i ett företag som präglas av entreprenörsanda? Som kontorsassistent hos vår kund har du varierande arbetsuppgifter inom kontor och administration. Tjänsten är på heltid på vår kunds kontor invid Kungsträdgården och start för tjänsten är omgående.

Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.

Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke samt engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.


Arbetsuppgifter
Viktigt är att du trivs med arbetsuppgifter som varierar från högt till lågt. I din roll ingår det att vara behjälplig där behovet finns, vilket bland annat innefattar:

• Ta emot besökare, servera kaffe/te och utföra ärenden
• Hålla snyggt och rent i kontorets lokaler t ex tömma diskmaskinen, rengöra kaffemaskinen och plocka undan efter möten
• Ansvara för inköp till kontoret och hantera befintliga samt nya avtal med leverantörer
• Planera och boka event, konferenser och tjänsteresor
• Ordna med frukost och fika samt inhandla blommor och presenter inför födelsedagar
• Assistera ledningen och övriga medarbetare med praktiska och administrativa arbetsuppgifter

Kvalifikationer
Vi söker dig som älskar att ge medarbetare och kunder det där lilla extra som gör att just du blir oumbärlig! Du har erfarenhet från serviceyrket med arbetsuppgifter som varierar från högt till lågt och är van vid att arbeta i olika system. Vidare har du goda kunskaper i engelska och svenska, både i tal och i skrift.

För att trivas som kontorsassistent är du servicemedveten, prestigelös och självgående. Du är social, positiv till förändringar och kommer med egna initiativ och kreativa idéer. Vidare har du ett noggrant, strukturerat och innovativt arbetssätt. Som företagets ansikte utåt förväntas du alltid vara trevlig, representativ och relationsbyggande.

Övrigt
Tjänsten är en tillsvidareanställning med start så snart som möjligt. Du blir anställd konsult på KFX HR-partner och arbetar ute hos vår kund mitt i centrala Stockholm.

Vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via mail. Välkommen in med din ansökan via annonssidan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 januari 2022
  • Ansök senast: 11 februari 2022

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


22 november 2024

Receptionist

Receptionist

19 november 2024