OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Sökord: kontor, office, service, assistent, reception, växel
Vill du vara en del av ett världsomspännande företags etablering i Sverige? Är du en driven och nyfiken person som vill arbeta i dynamisk roll med stort ansvar över kontor och reception? Trivs du med att arbeta i en roll där du får vara en spindel i nätet och företagets ansikte utåt?
Då kan denna tjänst vara något för dig. Skicka in din ansökan redan idag!
Om företaget
Alvarez & Marsal (A & M) är ett globalt professionellt serviceföretag specialiserat på turnaround och interimshantering, operationella förbättringar, transaktionsrådgivning och företagsrådgivning. A & M levererar specialister inom ekonomi, transaktionsrådgivning, operations och industri till företagsledning och investerare som vill accelerera i prestanda, övervinna utmaningar och maximera värdet över företags- och investeringars livscykler. Företaget grundades 1983 och är känt för sitt tydliga omstrukturerings- och operationella arv, praktiska tillvägagångssätt och obevekliga fokus på genomförande och resultat.
Med kontinuerliga tillväxtplaner över hela världen är det en spännande tid att ansluta sig till A & M då de vidareutvecklar sitt globala fäste i Norden med den första kontorsöppningen i Stockholm.
Arbetsuppgifter
Som kontorsassistent hos Alvarez & Marsal har du ett övergripande ansvar för kontorets underhåll och trivsel. Då företaget är i en uppstart- och expansionsfas kommer rollen med tiden utvecklas. I och med att fler av dina kollegor kommer på plats kommer också arbetsuppgifterna över tid att förändras.
I början kommer din roll innebära övergripande kontorsansvar. Det innebär att du har ansvar för att de gemensamma ytorna hålls i toppskick, beställer kontorsmaterial, tar emot besökare och svarar i telefon och på mail. Vidare assisterar du dina kollegor med att boka och administrera affärsresor, beställa luncher och springa ärenden.
Kvalifikationer
Då arbetsuppgifterna hos Alvarez & Marsal kommer vara av varierande slag ser vi att du som person är prestigelös, handlingskraftig och självständig i ditt sätt att arbeta. Du är en person som har ett öga för detaljer då du på egen hand är ansvarig för kontorets gemensamma ytor. Vidare är du en social och utåtriktad individ som är lättsam i ditt sätt att vara.
Du som söker har tidigare arbetat med någon form av service, med fördel i en receptionistroll. Då rollen innebär kontakt med utländska kollegor och intressenter är det viktigt att du känner mycket bekväm i det svenska och engelska språket i såväl i tal som i skrift.
Övrigt
Uppdraget har start omgående och är på tillsvidarebasis. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd hos KFX HR-partner men arbeta ute hos vår i centrala Stockholm.
Du är välkommen att skicka in din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande tills vi hittat rätt kandidat. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare William Ericson på 08-663 99 00.
Kontaktpersoner på detta företaget
Martina Wahlgren
Hanna Benjaminson
Clara Backlund
Susanne Järleby
Anna Jardelid
Hanna Benjaminson
Susanne Järleby
Linn Arvidsson
William Ericson
Linnea Hägg