Kontorsassistent på heltid till expansivt företag i Sköndal

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Söker du en bred roll med växlande arbetsuppgifter? Vill du vara med och forma din roll på företaget? Är du dessutom en prestigelös person med stort driv och engagemang? Då tror vi att detta är tjänsten för dig!

Just nu söker vi en kontorsassistent som tycker om att hugga i där det behövs. Låter detta intressant? Sök tjänsten redan idag!


Om företaget
Vår kund är ett expansivt företag med kontor i både Farsta och Sköndal, denna tjänst har placering på kontoret i Sköndal. Arbetstiderna för tjänsten är 7.00 – 16.00. Start för tjänsten är omgående.

Arbetsuppgifter
Här arbetar du i en bred och formbar roll med arbetsuppgifter från ax till limpa. I din roll har du övergripande ansvar för att se till att allt administrativt fungerar och att kontoret är rent och prydligt. Du ansvarar för en rad administrativa arbetsuppgifter som ex. fakturor, beställning av kontorsmaterial, posthantering, upprättande av nya rutiner, uppdatering av hemsida och sköta enklare ekonomirelaterade uppgifter. Vidare har du kontakt med kunder, leverantörer och är en knutpunkt för de anställda där då assisterar och är behjälplig i olika frågor.

Kvalifikationer
Allra viktigast för denna tjänst är din attityd! För att passa i denna tjänst är du en person som är självgående, initiativtagande och som ser lösningar istället för problem. Du är positiv, prestigelös och en person som får slutför det du tagit dig an. Vidare har du god överblick och ser vad som behövs göras. Du är en riktig doer!

För att vara kvalificerad för denna tjänst har du:
- Tidigare erfarenhet av att arbeta administrativt och med service
- Mycket goda datorkunskaper
- Körkort B
- Mycket goda kunskaper i det svenska och engelska språket, såväl tal som skrift


Övrigt
Detta är ett konsultuppdrag där du har din anställning hos oss på KFX HR-partner men arbetar hos vår kund i Sköndal. Det finns även goda möjligheter till förlängning med direktanställning hos vår kund. Vi arbetar med löpande urval, tveka därför inte att skicka in din ansökan redan idag! Har du några frågor? Hör av dig till ansvarig rekryterare Clara Backlund på 08-663 99 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024