OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SNABBFAKTA:
Omfattning: Heltid
Arbetstider: måndag - fredag klockan 08.00 - 17.00
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Uppdragsperiod: Uppdraget pågår till 31 december 2022 med chans till förlängning
Anställningsform: Allmän visstidsanställning
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:
Brunswick Real Estate är en marknadsledande investerare i Norden som investerar i hela kapitalstrukturen. Investeringar inkluderar ett brett spektrum av Private Equity-strukturer, från separata investeringsmandat i kommersiella fastigheter tillsammans med stora institutioner och internationella förvaltare till bostadsutveckling.
Att skapa värde handlar inte bara om stark ekonomisk avkastning. Det handlar om att göra en positiv inverkan på vårt samhälle och vår miljö. Det är kärnan i Brunswick Real Estates verksamhet - och hur vi skapar meningsfull förändring och mätbar inverkan på våra investeringar. Med 3,3 miljarder euro i förvaltat kapital har Brunswick Real Estate 60 anställda och kontor i Stockholm, Helsingfors och Köpenhamn.
DIN ROLL:
Du kommer att ha en kombinerad tjänst som kontorsassistent och administratör samt ingå i ett administrationsteam. Teamarbete är högt prioriterat på Brunswick och tillsammans säkerställer ni att alla medarbetare får den bästa servicen. Du kommer att ha en varierad tjänst med fokus på administrativa arbetsuppgifter och att se till att den dagliga driften av kontoret fungerar. Mycket av den information du kommer att hantera är konfidentiell och det är därför viktigt att du hanterar detta korrekt och diskret. Det är nödvändigt att kunna omprioritera och ge kontinuerlig feedback. Du kommer att arbeta kontorstider måndag - fredag men då arbetsbelastningen kan vara hög så kan du ibland behöva vara tillgänglig utanför ordinarie arbetstid.
Som kontorsassistent och administratör kommer du arbeta med exempelvis:
Se till att den dagliga driften av kontoret fungerar
Samla in signaturer, mestadels digitala (från partners och företag)
Hantera bolagshandlingar för olika mandat samt för bolagen inom Brunswickkoncernen
Kontinuerlig kontakt med ägare och företagsadministratörer (Datscha, Dataroom)
Ansvarig för SATS-medlemskap för alla anställda och andra prenumerationer
Förbereda och assistera i samband med olika interna och externa event
Beställningar och inköp
Posthantering
Kontaktperson för Kalix Tele24 (samtalstjänst)
Kalenderhantering
Fakturahantering
Se till att det är snyggt och prydligt på kontoret
Ansvara för företagets bokningssystem för resor
Stötta med andra administrativa uppgifter
VEM ÄR DU?
Som person är du social, positiv och serviceinriktad. Du är driven, ansvarsfull och professionell. Vidare så är du lösningsorienterad, strukturerad och har förmågan att prioritera ditt arbete samt fatta egna beslut. För att lyckas i rollen krävs det att du trivs med att arbeta i ett högpresterande klimat, i ett högt tempo mot uppsatta deadlines och att du kan vara systematisk samt fokuserad på att leverera resultat. Du är van att arbeta både självständigt och i team. Vi ser även att du har en hög integritet, gott omdöme samtidigt som du är prestigelös och trygg i dig själv.
Du har erfarenhet som kontorsassistent, administratör eller en liknande tjänst
Du har arbetat med hantering av bolagsformalia/-administration
Du har goda kunskaper i Microsoft Office, främst Excel
Du är teknisk lagd och har ett intresse av att utveckla och effektivisera det digitala arbetet
Du kan uttrycka dig mycket bra på svenska och engelska i både tal och skrift
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
OM BARA POSTEN BEMANNING
Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.