Kontorsassistent Retail Knowledge

Kontorsassistent Retail Knowledge

Arbetsbeskrivning

Retail Knowledge söker en driven och noggrann kontorsmedarbetare!

Nu söker vi en poolare för kunds räkning.

Som kontorsassistent kommer du ansvara för att varannan vecka åka till ett kontor i centrala Malmö och inventera, beställa samt packa upp kontorsmaterial. Detta ska utföras under kontorstid valfri vardag varannan vecka, men kunden ser gärna att man har fasta dagar.

Som uthyrd till våra bemanningspooler så kommer du ha förtur på andra uppdrag. Tjänsten är en behovsanställning, och du bokas ut efter uppdrag.

Som person är du noggrann, skötsam, positiv, serviceinriktad och passar tider. Du trivs att arbeta i ett högt tempo, är ansvarstagande, resultatorienterad och förändringsbenägen. Du har lätt för att samarbeta och tycker om att ständigt utvecklas, både individuellt och i team.

Vi söker dig som:
- Är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning i minst ett år
- Har erfarenhet av kundbemötande och service
- Är noggrann och kan följa instruktioner

Det är ett krav enligt våra kollektivavtal att du har en annan huvudsaklig sysselsättning så som studier eller heltid/deltidsjobb, du kan också ha ett eget företag. Skriv tydligt i din ansökan vad din huvudsakliga sysselsättning är.

Start: under vecka 2, alternativt 3 2022
Omfattning: Tre timmar varannan vecka.
Plats: Malmö
Lön: Timlön enligt kollektivavtal

Vi tar endast emot ansökningar via vårat rekryteringsverktyg på vår hemsida www.retailknowledge.se (http://www.retailknowledge.se) (Vi har inga möjligheter att ta emot eller svara på ansökningar via mail)

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare michael.kutsudakis @retailknowledge.se (mailto:XXX.XXX@retailknowledge.se)

Välkommen in med din ansökan!

Välkommen in med din ansökan! OBS! Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg på vår hemsida www.retailknowledge.se, vi har inga möjligheter att ta emot eller svara på ansökningar via mail. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Retail Knowledges bedriver en uthyrningsverksamhet. Retail Knowledge är helt nischat mot detalj- och dagligvaruhandeln och har varit verksamma sedan 2002. Retail Knowledge har ca 300 anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö och vårt syfte är att bygga företagsanpassade bemanningspooler med extraanställda för kända retailbolag. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal.

Kontaktpersoner på detta företaget

Irina Backman

Fredrik

Caroline Gimmerborn

Daniel Paulus

Anders Fischer

Sarah Björklund

Åse Sverinsson

Unn Telge Gunnarsson

Sophia Braunstein

Kristel Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Retail Knowledge
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 november 2021
  • Ansök senast: 8 december 2021

Besöksadress

Riddargatan 12A
None

Postadress

Riddargatan 12A
Stockholm, 11435

Liknande jobb


Administratör

8 oktober 2024

3 oktober 2024

7 oktober 2024