Kontorsassistent Retail Knowledge, Göteborg

Kontorsassistent Retail Knowledge, Göteborg

Arbetsbeskrivning

Retail Knowledge söker en driven och noggrann kontorsmedarbetare

Som kontorsassistent kommer du ansvara för att varannan vecka åka till ett kontor i centrala Göteborg och inventera, beställa samt packa upp kontorsmaterial. Detta ska utföras under kontorstid valfri vardag varannan vecka, men kunden ser gärna att man har fasta dagar.

Som uthyrd till våra bemanningspooler så kommer du ha förtur på andra uppdrag. Tjänsten är en behovsanställning, och du bokas ut efter uppdrag.

Som person är du noggrann, skötsam, positiv, serviceinriktad och passar tider. Du trivs att arbeta i ett högt tempo, är ansvarstagande, resultatorienterad och förändringsbenägen. Du har lätt för att samarbeta och tycker om att ständigt utvecklas, både individuellt och i team.

Vi söker dig som:
- Är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning i minst ett år
- Har erfarenhet av kundbemötande och service
- Är noggrann och kan följa instruktioner
- Kan arbeta minst 1 dag i veckan

Start: i slutet på Oktober, början på November 2022
Omfattning: Tre timmar varannan vecka.
Plats: Göteborg
Lön: Timlön enligt kollektivavtal



Det är ett krav enligt vårt kollektivavtal att du har en annan huvudsaklig sysselsättning så som studier eller deltidsjobb, du kan också ha ett eget företag, eller vara pensionär. Skriv tydligt i din ansökan vad din huvudsakliga sysselsättning är. Vi genomför en bakgrundskontroll vid tillsättning av samtliga tjänster, både internt och externt hos våra kunder, vilket är skälet till att du som kandidat behöver ange ditt personnummer i samband med din ansökan. För att vara aktuell för en intervju så behöver du som kandidat även göra ett personlighetstest. Detta tar drygt 10 minuter.

Start: Omgående
Tjänstgöringsgrad: Behovsanställning
Lön: Timlön enligt kollektivavtal

Välkommen in med din ansökan!



OBS! Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg på vår hemsida www.retailknowledge.se, vi har inga möjligheter att ta emot eller svara på ansökningar via mail. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Rekrytering sker fortlöpande, vilket kan innebära att annonsen kommer att kunna avslutas innan sista datum.

Kontaktpersoner på detta företaget

Irina Backman

Fredrik

Caroline Gimmerborn

Daniel Paulus

Anders Fischer

Sarah Björklund

Åse Sverinsson

Unn Telge Gunnarsson

Sophia Braunstein

Kristel Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Retail Knowledge
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 september 2022
  • Ansök senast: 3 oktober 2022

Besöksadress

Riddargatan 12A
None

Postadress

Riddargatan 12A
Stockholm, 11435

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024