Kontorsassistent - Rosenqvist Fastigheter

Arbetsbeskrivning

Om Rosenqvist Fastigheter

Rosenqvist Fastigheter - en dynamisk och engagerad aktör att växa med. Vi äger, utvecklar och förvaltar mark och verksamhetslokaler, med det starkt växande Stockholm/Mälardalen som huvudsakligt verksamhetsområde.



Nu söker vi efter en serviceinriktad kontorsassistent!

Om rollen

I rollen som kontorsassistent kommer du att vara behjälplig kring uthyrningsprocessen av kommersiella ytor, serva och vårda kontorshotellet inom koncernen och uppdatera information till våra hyresgäster i våra nyproduktionsprojekt och i befintliga förvaltningsfastigheter. Du kommer att vara den direkta kontakten med våra befintliga hyresgäster för att lyssna in och ständigt se hur vi kan göra saker bättre och underlätta för dem. Du kommer att assistera administrativt i hela uthyrningsprocessen, från vakans till uthyrd lokal. I den processen ingår bl.a. marknadsföring, dialog med spekulanter, visning av fastigheter/kontorsutrymmen, avtal- och registerhantering. Du är spindeln i nätet och hanterar även uppdateringar av vår hemsida och sociala medier.

Arbetsuppgifter i huvudsak;

- Ta emot besökare

- Utföra ärenden

- Hålla snyggt och rent i kontorets lokaler

- Ansvara för enklare inköp till kontoret, administrera beställningar, posthantering

- Bokning av mötesrum

- Bistå vid kund- och marknadsaktiviteter

- Uppdatering av sociala medier och hemsida

- Hantering av Pondus Pro (Fastighetssystem)

Vem är du?

Vi tror på hållbara anställningar och för att passa in i rollen som kontorsassistent hos oss så ser vi att du är en positiv och självgående person som är nyfiken och vill lära dig nya saker. Vi ser att du kan hantera flera olika arbetsuppgifter parallellt och förstår värdet av att vi vill att våra hyresgäster och besökare skall vara nöjda med oss.

Att du har arbetat med fastigheter tidigare är inte krav utan vi lägger stor vikt vid din personlighet och viljan att lära dig nya saker. Flytande svenska och engelska i tal och skrift är ett måste likväl som utvecklad datorvana av program som excel och word. Att du är van med att uppdatera sociala medier är för oss en självklarhet, våra övriga system lär du dig på plats. B-körkort är ett måste.

Ansökan

Känner du igen i ovan beskrivning och tror att detta är ett jobb och ett företag du kan utvecklas inom så tveka inte att söka. Vid frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Mona Wågberg på Vi Rekryterar. nu som också är en av våra hyresgäster. Mona når du på 073 9500773 eller via mail mona@virekryterar.nu.

Varmt välkommen med din ansökan via knappen nedan, ansökningar via mail hanteras ej.

Sista ansökningsdag är det 31:a mars men kan komma att tillsättas innan då intervjuer sker löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Vi Rekryterar.nu
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 mars 2024
  • Ansök senast: 23 augusti 2024

Liknande jobb


Administratör sökes till kontor i Nacka

16 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

16 december 2024

Administration

12 december 2024

Administratörer

12 december 2024