OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad och initiativrik person som söker ett flexibelt extrajobb? Vi erbjuder en halvtidstjänst på 12 timmar per vecka som kontorsassistent hos vår kunds kontor i Göteborg. Denna roll är idealisk för dig som är juriststudent och vill få värdefull arbetslivserfarenhet vid sidan av studierna.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
Som kontorsassistent kommer du att spela en viktig roll i att stödja vårt kunds team och säkerställa att deras kontor fungerar smidigt. Arbetsuppgifter inkluderar:
• Administrativa uppgifter och kontorsunderhåll
• Vara kontorets "mood manager" och sprida positiv energi
• Fylla på kylskåp, förbereda kaffe och se till att konferensrummen är i toppskick
• Ge teknisk support och säkerställa att allt fungerar smidigt
• Hantera den gemensamma mejlkorgen och på sikt även ta hand om inkommande telefonsamtal
Kontorsmiljö
Du kommer att arbeta i en trevlig och professionell miljö med 15-16 kollegor på ett kontor som är 200 kvadratmeter stort. Vår kunds kontor präglas av en balans mellan professionellt arbete och omtanke om medarbetarna.
Kvalifikationer
Vi söker dig som:
• Är juriststudent (meriterande) med minst ett år kvar på dina studier
• Är flytande i svenska och engelska (kunskaper i nordiska språk och finska är ett plus)
• Har goda kunskaper i Officepaketet och är bekväm med Microsofts system
•
För att trivas hos vår kund tror vi att du är:
• Glad och serviceinriktad
• Intresserad av människor och har en positiv attityd
• Praktiskt lagd och har god förmåga att hålla ordning och reda
• Proaktiv och initiativrik
Arbetstider och Varaktighet
• Flexibla arbetstider, huvudsakligen förmiddagar 8-12, tre halvdagar per vecka
• Tjänsten är på ett år med start från hösten
Övrigt
Flexibla arbetstider, huvudsakligen förmiddagar 8-12, tre halvdagar per vecka. Tjänsten är på minst ett år med start från hösten 2024. Dessutom får du en egen dator och telefon för arbetsrelaterade uppgifter.
Det förekommer personlighetstester och bakgrundskontroll på slutkandidater i den här rekryteringsprocessen. Urval och intervjuer sker löpande och därmed kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om du har några frågor är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Jonna Bushati på jonna.bushati@kfx.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Jardelid
Lovisa Kvam
Lovisa Kvam
Anna Jardelid
070-663 09 49
Susanne Järleby
Emelie Wedin
Anna Jardelid
Anna Jardelid
070-971 16 67
Mathilda Berg
Mathilda Berg