OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du några års erfarenhet från en liknande tjänst? Är du en servicemänniska som gillar att hålla ordning, ta egna initiativ och komma med nya idéer? Om du söker en ansvarsfull tjänst med viktiga arbetsuppgifter råder vi dig att läsa vidare!
Om tjänsten
Vi på Perido letar efter en kontorsassistent till vår kund, en myndighet som har ett samlat ansvar för markförvaltning och bostadsexploatering samt det renodlade ansvaret för att genomföra de planer som rör den fysiska miljön i Stockholm. De förvaltar och utvecklar kvartersmark, gator, parker och naturområden som ägs av staden. Tjänsten är alltså placerad i Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
I den här tjänsten kommer du att arbeta med många av de praktiska arbetsuppgifter som är knutna till ett projekt i Norra Djurgårdsstaden. Rollen är väldigt bred och rör sig gränslöst mellan klassiska admin-, receptions- och vaktmästargöromål. Mer specifikt är detta vad rollen i stort kommer att handla om:
Uppföljning och bevakning av kopiatorer och skrivare, drift, papper, felanmälan mm
Kontorsförråd med material
Avtal och avrop för städning, sophämtning, produkter, m.m.
Hantering av larmkoder och nycklar
Beställning och bevakning av inkoppling av nya datorer, skrivare m.m.
Postgång inkl. bud
Beställning av förbrukningsmaterial, inredning mm
Kontakt med fastighetsskötare
Arrangera möten, resor eller andra tillställningar
Hantera flödet av ärenden/dokument till projektet
Utskick av material
Ta emot besökare till projektkontoret och utställningslokalen
Övriga liknande arbetsuppgifter
Dina egenskaper
Som kontorsassistent uppmuntras du att ta egna initiativ - du ser vad som behövs göras, kan prioritera och ser till att det händer, särskilt vid eventuella lugnare stunder. Med service i fokus medverkar du till att skapa en trevlig arbetsmiljö och smidig vardag för dina kollegor, samt ger ett vänligt och hjälpsamt bemötande till besökare. Här erbjuds en roll med varierande arbetsuppgifter och vi ser att du är en ambitiös och prestigelös person som kan organisera ditt arbete med god struktur och ordning och reda.
Låter detta som något för dig? Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Generella datorkunskaper
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, gärna på engelska också
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2022-01-31 med god chans till förlängning i ett år. Tillträde i början av november.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32704 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.