OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arena Personal startades 1994 och är börsnoterat på NGM Equity.Kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Södertälje, Eskilstuna, Västerås, Fagersta och Sundsvall.Bolaget arbetar med rekrytering och uthyrning av volymtjänster och specialister.Styrkan ligger i kreativitet, hög kompetens och ett aktivt kandidatnätverk.Verksamhetsområden; Kontor & Administration, Ekonomi, Sälj, Teknik, Industri, Lager, Bygg & Fastighet, Fordon.För tjänst hos en av våra kunder söker vi nu en engagerad och noggrann person som vill jobba med ordermottagning.Tjänsten är varierad och innebär bland annat orderadministration, frakthantering, fakturering och arkivering samt vara behjälplig med förekommande arbetssysslor såsom att ta telefonsamtal men också ta fram underlag inför månadsbokslut.Vår kund är ett väletablerat familjeföretag och agenturföretag som funnits sedan 1956.Företaget ligger i Nykvarn, och tjänsten skall tillsättas nu i oktober.Krav på person Vi ser gärna att du som sökande har gått treårigt gymnasium med inriktning ekonomi.Vidare är du datavan och har arbetat i Excel och gärna med affärssystem som SAP.Har du vana av Pyramid är det meriterande.Viktigast är att du har erfarenhet utav arbete i företag då du har kommit i kontakt med orderadministration, kanske som innesäljare.Personen vi letar efter är noggrann, ansvarsfull och gillar att ta för sig.Det är också viktigt att du ser möjligheter i ett litet företag där man förväntas hjälpa varandra med varierande arbetssysslor.Du tycker om kundkontakter och har stor känsla för hur man bemöter kunder och bygger relationer.