OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arena Personal startades 1994 och är börsnoterat på NGM Equity. Kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Södertälje, Eskilstuna, Västerås, Fagersta och Sundsvall. Bolaget arbetar med rekrytering och uthyrning av volymtjänster och specialister. Styrkan ligger i kreativitet, hög kompetens och ett aktivt kandidatnätverk. Verksamhetsområden; Kontor & Administration, Ekonomi, Sälj, Teknik, Industri, Lager, Bygg & Fastighet, Fordon. Vi söker en kontorsassistent till en av våra kunder i Södertälje för en deltidstjänst. Du kommer inledningsvis att vara anställd hos Arena Personal men för rätt person finns goda möjligheter att tjänsten övergår i fast anställning hos kund. Vidare ser kunden att man som sökande kan ta en heltid i ett senare skede. Dina arbetsuppgifter kommer vara i huvudsak löpande hantering men även förberedande bokslutsarbeten och avstämningar såsom t ex. -fakturering reskontra -leverantörshantering Men också andra förekommande arbetsuppgifter som kontakter med ÅF för att serva dem på bästa möjliga sätt. Du har gärna en gymnasieutbildning eller motsvarande med inriktning mot ekonomi. Alternativt har du skaffat relevant erfarenhet på annat sätt. Vi tror att du har något eller några års erfarenhet från administrativt arbete som kontors- eller ekonomiassistent eller kanske som ordermottagare eller innesäljare. Viktigt är att du är driven som person och vill lära dig mer. Några av dina personliga egenskaper tror vi är noggrannhet, ordning och reda samt viljan att ge service med en säljande inställning till jobbet. Du har en positiv livssyn och tycker om ett varierat arbete som kan vara hektiskt vissa veckor och lugnare andra. Du har en välutvecklad social kompetens och lätt för att anpassa dig. Välkommen med din ansökan!