OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som Administrativ assistent supporterar du vanligtvis en eller flera chefer med diverse administrativa och koordinerande uppgifter. Du kommer bland annat att arbeta mycket med mail- och kalenderhantering, och koordinering kring detta. Du kommer också att arbeta med förberedelser inför ledningsmöten med presentationsmaterial och agenda samt protokollföring etc. samt vara behjälplig i annat administrativt arbete. Som assistent kommer du att få varierade arbetsdagar med många olika arbetsuppgifter. Du kommer att ha många internationella kontaktytor och kan även komma att få ansvara för egna projekt på avdelningen.
I din roll som Administrativ assistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Mail- och kalenderhantering
- Förbereda möten, agenda och protokoll
- Förbereda presentationsmaterial
- Planera och koordinera diverse event, besök och konferenser
- Övrigt administrativt arbete
Om dig
Vi söker dig som arbetat eller vill arbeta som Administrativ assistent, Du trivs i en supporterande och koordinerande roll där du får möjligheten att underlätta dagen för andra.
Som person är du service-minded, flexibel, effektiv och kommunikativ med hög integritet.
Du behöver också vara strukturerad, organiserad och professionell, ha en god planeringsförmåga samt ett proaktivt arbetssätt.
Erfarenhet av arbete inom Transportbranschen är meriterande. Eftersom vi arbetar med utländska förare är det viktigt att du kan kommunicera i Hindi och engelska. Det är därför viktigt att du behärskar både Hindi och engelska mycket väl i både tal och skrift. Du behöver också ha god datorvana samt lätt för att sätta dig in i nya system.
Du kommer att vara en del av en utmanande internationell affärsmiljö där det finns goda möjligheter att växa professionellt. Om du vill nå dina personliga mål tillsammans med andra människor, är detta din rätta arbetsplats!
Välkommen med din ansökan
Till ayesha@jkbud.se