Kontorsassistent Sundsvall

Kontorsassistent Sundsvall

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Gillar du att ha många bollar i luften och tycker om när det stundtals händer mycket? Skulle du beskriva dig själv som framåt, positiv och flexibel? Är du även en person som är ansvarstagande samt som uppskattar variation i dina arbetsuppgifter? Då kan vi ha nästa uppdrag för dig! 


I denna roll ansvarar du för en rad olika arbetsuppgifter hos vår kund som är ett stort globalt företag inom industrin.


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
I detta uppdrag arbetar du med många olika arbetsuppgifter i receptionen och som kontorsassistent, du följer direktiv och uppdrag från verksamhetsansvariga. 

I receptionen innefattas uppgifterna av:
 Ta emot och hantera besökare
 Uppdatera informationsskärm
 Kontera fakturor
 Ansvara över kontorsmaterial
 Beställa fika 
 Felanmälan/kontroll av kaffemaskiner
 Hantera synpunkter som rör fastigheten
 Se över konferensrum
 Kvalitetsrond med lokalvårdare



 Arbetsuppgifter som kontorsassistent:
 Samordna/planera vid konferenser/seminarier och utbildningar
 Begära in offerter
 Planera personalaktiviteter
 Leverera kunddokumentation
 Skapa kundundersökningar och uppföljningar
Övrig administration


Arbetstider
Heltid, med start i november enligt överenskommelse, tom 2021-08-31. 
Arbetstid: dagtid måndag-fredag. 

Kvalifikationer
För att vara aktuell i denna roll krävs att du:
 har gymnasial utbildning
 kommunicerar väl i  både svenska och engelska, i tal och skrift
 har tidigare erfarenheter inom administration

Du ska vara prestigelös i din inställning och hugger tag i det som behövs göras.  Du behöver även en mycket god samarbetsförmåga, du kommer att ha flera olika kontaktytor och uppdragsgivare, både intern och externt. Eftersom det ibland händer mycket behöver du ha förmåga att prioritera vad som är viktigast just nu samt arbeta flexibelt med flera saker parallellt. Du behöver även kunna arbeta självständigt och kunna planera och strukturera ditt arbete. 

Det är meriterande om du har erfarenheter från liknande arbetsuppgifter. Det är även meriterande om du tidigare arbetat med och/eller har utbildning inom HSE (hälsa, miljö och säkerhet).

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Ingela Gulliksson, konsultchef, ingela.gulliksson@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 oktober 2020
  • Ansök senast: 25 oktober 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Administratör

8 oktober 2024