Kontorsassistent till Active Solution

Arbetsbeskrivning

Vi söker en serviceinriktad och strukturerad kontorsassistent till IT-konsultföretaget Active Solution. Uppdraget är ett konsultuppdrag på heltid, i första hand i 3 månader men med goda chanser till förlängning om båda parter så önskar.

Active Solution Sverige AB är ett framgångsrikt IT-konsultföretag med 45 anställda. Active Solution startade 1998 och är i huvudsak personalägt med flera av grundarna fortsatt verksamma. Active Solution består av erfarna konsulter med lång erfarenhet från IT-branschen. Active Solutions företagsvärderingar grundar sig på nyckelorden tillsammans, kompetenstörstiga och engagerade. Active Solution erbjuder en mycket trevlig och centralt belägen arbetsplats med hög fokus på trivsel bland personalen.ArbetsuppgifterI rollen som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter på kontoret. Du kommer att ansvara för att arbetet på kontoret fungerar väl. I dina arbetsuppgifter ingår även att assistera ledningsgruppen i olika uppdrag. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera;
- Dagliga morgonmöten tillsammans med ledningsgruppen kl 8.45
- Ta emot besökare
- Ansvar för inpasseringssystem och passerkort
- Administrativa uppgifter åt ledningsgruppen, såsom dokumentation, arkivering och kontakt med leverantörer
- Inköp till kontoret - Ansvara för mindre kontorsprojekt såsom inköp av nya möbler etc

För den som har erfarenhet och intresse av marknadsföring eller HR finns möjlighet att få utökade arbetsuppgifter inom något av dessa områden. Active Solution ser helst att du arbetar heltid men det är även tänkbart med en kortare arbetstid och då gärna varje dag. Kvalifikationer

- Gymnasiekompetens, gärna inom ekonomi eller administration
- Några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom kontor och administration
- Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i både tal och skrift- Körkort är meriterande

Personliga egenskaperVi söker efter en trygg och pålitlig person som är serviceminded och hjälpsam. Du är självgående och har starkt driv. Ett krav är att du är en utpräglad ”doer” och det är viktigt att du kan leverera resultat och hålla deadlines. För att trivas med arbetsuppgifterna är det viktigt att vara flexibel och våga ta för sig samt att du självständigt kan hitta lösningar på de varierande behov och frågeställningar som uppstår på kontoret. Du har god kommunikativ och social förmåga. Som person är du positiv, glad och prestigelös. Mer om tjänsten

- Tillsättning: snarast möjligt
- Omfattning: heltid
- Placering: Stockholm city- Uppdragstyp: 3 månaders inhyrning med möjlighet till förlängning om båda parter så önskar

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varför jobba med oss?
På Andara sätter vi våra medarbetares karriärmål i fokus och vårt mål är att bygga varaktiga relationer. Med ett långsiktigt engagemang bidrar vi till att skapa balans i arbetslivet, framför allt genom att lyssna på våra medarbetare, varandra och våra kunder.

- AnställningsförmånerVi erbjuder marknadsmässiga löner och semesterersättning. Din anställning omfattas givetvis även av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och friskvårdsbidrag.

- Medryckande medarbetaraktiviteterVi är måna om att du ska känna dig delaktig. Därför anordnar vi regelbundet varierande och roliga aktiviteter för våra medarbetare.

- Hos oss blir du sedd och hördVi finns alltid tillhands för att stötta, coacha och ge råd till dig som medarbetare. Vi jobbar flexibelt tillsammans med dig och håller tät kontakt för att du ska trivas och utvecklas på bästa sätt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lilian Norin
08-409 256 06
Pascalle Arias
08-409 256 03
Svante Norin
08-409 256 02
Linda Gadd
072-019 92 09
Claudia Klingsell
0768007001

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara Nacka
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 20 september 2018

Besöksadress

Järnvägsgatan 36, Nacka
None

Postadress

Järnvägsgatan 36
Nacka, 13154

Liknande jobb


26 november 2024

Receptionist

Receptionist

26 november 2024

26 november 2024

25 november 2024