Kontorsassistent till betydelsefull myndighet i centrala Stockholm!

Kontorsassistent till betydelsefull myndighet i centrala Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Är du noggrann, social och gillar att ha en överblick? Har du arbetat i något serviceyrke i butik eller på café och vill byta kunder till kaffetörstiga kollegor? Då tycker vi att du ska läsa vidare!
Om tjänsten
Perido söker en kontorsassistent till vår kund, en händelserik myndighet med stort inflytande. Här erbjuds du ett omväxlande arbete på deras kontor mitt i centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som kontorsassistent ser du till att det är ordning och reda i myndighetens lokaler och bearbetar de arbetsorder som kommer in genom ärendehanteringssystemet. Det blir din uppgift att se till att den utrustning som behövs finns tillgänglig; till exempel kontorsmaterial, datorer och möbler. Tillsammans med dina kollegor inventerar du om det är någonting som saknas eller behöver fixas till. Det kan innebära allt från att ordna med kaffe till kaffemaskiner, till att ställa ordning ett stökigt mötesrum. Du är helt enkelt redo att hugga in där det behövs – oavsett om det är en glödlampa som behöver bytas, en white board-tavla som behöver monteras upp eller en ommöblering! Du tar även hand om bud, post, paket och kopiering.
Dina egenskaper
För att du ska trivas med det här uppdraget tror vi att du som söker är en positiv fixare som trivs med omväxlande arbetsuppgifter. Du är van vid att arbeta i grupp och trivs med att arbeta serviceinriktat, i en roll där du själv får skapa struktur och prioritera bland inkommande arbetsuppgifter.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Blir du aktuell för den här tjänsten kommer en säkerhetsprövning att genomföras.
Vi söker dig som har:
Gymnasieutbildning eller motsvarande
Erfarenhet från serviceyrke
Du uttrycker dig väl i tal och skrift

Plus i kanten:
Truck- och/eller körkort

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till årsskiftet 2020-12-31, med god chans till förlängning. Tillträde omgående efter överenskommelse och godkänd säkerhetsprövning.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänsten referensnummer 31833 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 70 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.
#jobbjustnu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 augusti 2020
  • Ansök senast: 12 september 2020

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024