Kontorsassistent till Brunswick Real Estate

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: måndag - fredag klockan 08.00 - 17.00
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Löpande konsultuppdrag

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Brunswick Real Estate är en marknadsledande investerare i Norden som investerar i hela kapitalstrukturen. Investeringar inkluderar ett brett spektrum av Private Equity-strukturer, från separata investeringsmandat i kommersiella fastigheter tillsammans med stora institutioner och internationella förvaltare till bostadsutveckling.

Att skapa värde handlar inte bara om stark ekonomisk avkastning. Det handlar om att göra en positiv inverkan på vårt samhälle och vår miljö. Det är kärnan i Brunswick Real Estates verksamhet - och hur vi skapar meningsfull förändring och mätbar inverkan på våra investeringar. Med 3,3 miljarder euro i förvaltat kapital har Brunswick Real Estate 60 anställda och kontor i Stockholm, Helsingfors och Köpenhamn.

DIN ROLL:

Du kommer att ha en kombinerad tjänst som kontorsassistent och administratör samt ingå i ett administrationsteam. Teamarbete är högt prioriterat på Brunswick och tillsammans säkerställer ni att alla medarbetare får den bästa servicen. Du kommer att ha en varierad tjänst med fokus på administrativa arbetsuppgifter och att se till att den dagliga driften av kontoret fungerar. Mycket av den information du kommer att hantera är konfidentiell och det är därför viktigt att du hanterar detta korrekt och diskret. Det är nödvändigt att kunna omprioritera och ge kontinuerlig feedback. Du kommer att arbeta kontorstider måndag - fredag men då arbetsbelastningen kan vara hög så kan du ibland behöva vara tillgänglig utanför ordinarie arbetstid.

Som kontorsassistent och administratör kommer du arbeta med exempelvis:

Se till att den dagliga driften av kontoret fungerar

Samla in signaturer, mestadels digitala (från partners och företag)

Hantera bolagshandlingar för olika mandat samt för bolagen inom Brunswickkoncernen

Förbereda och assistera i samband med olika interna och externa event

Kontaktperson på kontoret gällande IT-frågor och kontaktperson för extern IT-support

Kalenderhantering

Fakturahantering

Stötta med andra administrativa uppgifter

VEM ÄR DU?

Som person är du social, positiv och serviceinriktad. Du är driven, ansvarsfull och professionell. Vidare så är du lösningsorienterad, strukturerad och har förmågan att prioritera ditt arbete samt fatta egna beslut. För att lyckas i rollen krävs det att du trivs med att arbeta i ett högpresterande klimat, i ett högt tempo mot uppsatta deadlines och att du kan vara systematisk samt fokuserad på att leverera resultat. Du är van att arbeta både självständigt och i team. Vi ser även att du har en hög integritet, gott omdöme samtidigt som du är prestigelös och trygg i dig själv.

Du har erfarenhet som kontorsassistent, administratör eller en liknande tjänst

Du har arbetat med hantering av bolagsformalia/-administration

Du har goda kunskaper i Microsoft Office, främst Excel

Du är teknisk lagd och har ett intresse av att utveckla och effektivisera det digitala arbetet

Du kan uttrycka dig mycket bra på svenska och engelska i både tal och skrift

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.


- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 maj 2022
  • Ansök senast: 30 juni 2022

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024