Kontorsassistent till byggprojekt på Lidingö

Kontorsassistent till byggprojekt på Lidingö

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har tidigare erfarenhet inom service och beskriver du dig själv som en strukturerad och noggrann person som gillar variation? Då kan detta vara uppdraget för dig! Just nu söker vi en kontorsassistent till ett långt konsultuppdrag till ett attraktivt företag inom byggbranschen. Varm välkommen med din ansökan redan idag! 


Uppdraget  är på 100% och startar omgående och pågår löpande. Arbetet utförs på kundens projektkontor på Lidingö.  


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
I din roll är du ansiktet utåt och du kommer bland annat ansvara för: 
Tidsskrivning för kundens yrkesmedarbetare (ca 30 medarbetare när projektet är i full gång)
Hantering/beställning av ID06 
Närvarolistor – inskrivning på projektet av arbetare och besökare
Fylla på med kontorsmaterial, kaffe etc
Inköp av exempelvis frukost, fika och blommor


Kvalifikationer
Vi ser att du som söker tjänsten har erfarenhet inom service och administration. Du tycker om administrativa arbetsuppgifter och att leverera hög service. Du bör trivas med en bredd av olika arbetsuppgifter samt ha en prestigelös inställning. 


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
2022-05-11, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 


För information: josefin.berg@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 maj 2022
  • Ansök senast: 11 maj 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024