OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du ute efter ett varierande och lärorikt arbete? Har du intresse för siffror och gillar att utmana dig själv?
Nu söker Cabonline en kontorsassistent som ska stötta den avdelning som hanterar avräkning och fakturering på huvudkontoret i Solna. Låter detta som något för dig? Sök!
Tjänsten är på heltid måndag till fredag, 8-17. Du kommer att tillhöra ett sammansvetsat gäng där du kommer inneha en viktig funktion i ett expanderande företag med massor av möjligheter och roliga aktiviteter!
Denna tjänst är en rekrytering vilket betyder att du kommer bli anställd direkt av Cabonline.
Om företaget:
Cabonline är en av Europas ledande teknik och serviceleverantörer till taxi och transportbranschen. I Sverige, Finland och Norge är omkring 3 500 åkerier anslutna med tillsammans cirka 7 000 fordon under olika varumärken, bland andra TaxiKurir, Sverigetaxi (tidigare Taxi 020), TOPCAB. Företaget sitter i fräscha lokaler i Solna.
Cabonline har kollektivavtal, erbjuder friskvård och andra förmåner för dig som anställd.
Om tjänsten:
Du kommer att jobba i ett kontorslandskap med cirka femton kollegor. Som kontorsassistent kommer du att stötta ekonomiavdelningen med administrativa uppgifter som fakturering och korrigering av transaktioner samt ha dialog med befintliga kunder och anslutna taxiåkerier. Din vardag innefattar bland annat arbete i Excel och du kommer att arbeta mot stående mål och frekventa deadlines.
Arbetsuppgifter:
- Fakturering från flera olika bolag
- Avräkning mot våra åkerier
- Rättning och korrigering av inkommande transaktioner
- Kontakt med kunder och åkare via mail och telefon
- Hantering av flödet av inkommande transaktioner
- Registervård
- Enklare bokföring (Visma Business)
- Avstämningar
Vem söker vi?
Vi tror att du som söker har arbetat med liknande uppgifter tidigare, har god datorvana i något ekonomisystem och kan hantera många program samtidigt. Du innehar goda kunskap i Office paketet, framförallt Excel. Vidare är du som person positiv och ansvarsfull, du arbetar strukturerat, noggrant och är en härlig teamplayer!
Arbetet är varierande och kräver därför att du är öppensinnad samt att du inte är rädd för nya utmaningar du kan ställas inför. Att du är kommunicerbar i både svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.
Meriterande:
- Tidigare erfarenhet av liknande tjänst
- Flerspråkig
Övrig information:
I denna rekrytering samarbetar vi med Be-Mannix AB som sköter hela rekryteringsprocessen. Vi ber därför alla sökanden att kontakta dem gällande din ansökan och eventuella frågor.
För alla övriga frågor hänvisar vi till rekryteringsansvariga Jim Björkman och Sofia Haraldson som nås på tel 08-555 687 00 vardagar mellan kl 08:00-17:00.
Urval samt intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan snarast då tjänsten kan komma att tillsättas innan denna annons utgångsdatum.
Alla kandidater som kallas till intervju kommer att få visa upp ett utdrag ur belastningsregistret.
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Bemanningsansvarig Jim Björkman
(+46) 08-55568700
Jim Björkman
(+46) 08-55568700
Jim Björkman
(+46) 08-555 687 00
Thomas Olsson
(+46) 08-555 687 00
Rekryterare Thomas Olsson
(+46) 08-555 687 00
Tony Åhman
(+46) 08-55568700
Klas Danielsson
(+46) 08-555 687 00
Jim Björkman
(+46) 08-55568701
Rekryterare Anna Wärdell
(+46) 08-555 687 00
Rekryterare Anna Wärdell