Kontorsassistent till Certe Revision

Kontorsassistent till Certe Revision

Arbetsbeskrivning

Om tjänstenVill du jobba i en dynamisk och ung organisation där du får påverka på riktigt?Vi söker nuen servicestjärna för vår kunds räkning som vill bli en i gänget på en personlig revisionsbyrå på Södermalm!Iden här rollen arbetar du i fina lokaler i Hornstull med utsikt över takåsarna, tillsammans medtrevliga kollegor. Certe Revisiongrundades 2011 och har sedan dess stadigt vuxit, idag består teamet av ett tjugotal revisorer, revisorsassistenter ochen kontorschef. Som kontorsassistent på detta spännande bolag får du jobba i en social och affärsmässig miljö och har som uppgift att ansvara för servicefunktionen samt ge administrativt stöd till dina kollegor. Du jobbar i ett glatt gängdär du i din roll som kontorsassistent levererar service i världsklass till alla människor du möter.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
Välkomna medarbetare och kunder
Telefon och växel
Assistera med diverse administrativa uppgifter
Tidrapporter och kompsaldon
Fakturahantering och betalningsavstämningar
Ansvara för gemensamma ytor som kök och konferensrum
Bokningar och beställningar
Posthantering och bud
Inköp av kontorsmaterial och förbrukningsvaror
Kontakt med leverantörer
Planering och arrangering av konferenser, utbildningarAWs
Övriga kontorsrelaterade uppgifter

Vem är du?Du är en riktig servicestjärna som brinner för mötet med människor! För att passa i den här rollen tror vi att du är en varm och välkomnande person som är positiv, är ansvarstagande och ser lösningar i de utmaningar som kan uppstå. Du behöver ha ett noggrant kvalitetssinne och förmågan att arbeta fokuserat, då många av dina arbetsuppgifter är av administrativ karaktär. För att kunna prioritera bland dina ansvarområden tror vi att du är välorganiserad och van vid att skapa effektiva rutiner och arbetssätt som underlättar för dig och dina kollegor. Du har viss administrativ erfarenhet och har lätt för att navigera system. Nyfikenhet förrevisionsbranschen är till fördel då du främst kommer samarbeta med revisorer. Vi tycker att det är viktigt att du är lagspelare och vill bli en i gänget!

Krav för tjänsten
Talar flytande svenska och engelska
Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö
Viss administrativ erfarenhet
Bekväm med Microsoft Office-paketet
Avslutad gymnasieutbildning

Om AnställningAnställning: Du blir anställd direkt hos vår kund, rekryteringsprocessen sker via oss på MiddlepointStart: Januari 2025Arbetstider: Måndag till fredag ca kl 08-17 med viss flexibilitetGenerösa förmåner bl.a.friskvårdsbidrag,träning på arbetstid och tjänstpension
Vi tar en bakgrundskontroll på slutkandidater inför eventuell anställning.
Om MiddlepointVi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.
Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.
Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:
http://instagram.com/middlepoi...
Vännerna på Middlepoint!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 november 2024
  • Ansök senast: 31 december 2024

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


Receptionist

Receptionist

26 november 2024

26 november 2024

25 november 2024

22 november 2024