Kontorsassistent till Createc i Täby

Kontorsassistent till Createc i Täby

Arbetsbeskrivning

Vi söker en driven och noggrann kontorsassistent som gillar att ha många bollar i luften till Createc i Täby. Som kontorsassistent kommer du att spela en viktig roll i den dagliga verksamheten och bidra till att hålla processerna smidiga och effektiva.

Om rollen
Som kontorsassistent kommer du att hantera kundorder genom att ta emot, bearbeta och följa upp dem. Du kommer att ansvara för att lägga inköp till tillverkare och leverantörer samt bevaka leveranser för att säkerställa att de anländer i tid. Vid varumottagning kommer du att ta emot varor och kontrollera att allt stämmer. Kundservice är en viktig del av rollen, där du ger support och hjälp till våra kunder via telefon och e-post. Du kommer också att arbeta tätt med kunder, leverantörer och tillverkare för att säkerställa goda relationer och effektiv kommunikation. Slutligen kommer du att sköta logistiken och optimera våra logistiska processer. Du kommer att tillhöra ett litet men starkt team om tre personer.

Vem är du?
Vi söker en person som är en doer, någon som verkligen tar initiativ och engagerar sig i sitt arbete. Du ska kunna hantera många bollar i luften samtidigt och gilla att skapa ordning och reda. Det är viktigt att du är prestigelös och nyfiken, samt att du har en hög stresstålighet och är strukturerad i ditt arbete. Att vara en teamplayer är också en nyckel för att lyckas i denna roll.

Skallkrav
•B-körkort
•Gymnasieexamen
•Svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande
•Kan tala Mandarin
•Tekniskt intresse
Om Createc
Createc består av ett starkt team som brinner för strömförsörjning. Vi vill leverera lite mer, och verkligen göra skillnad både för våra kunder och tillverkare. Med lång erfarenhet av strömförsörjning, komponent-, elektromekanik- och motorbranschen har vi sedan början på 2000-talet arbetat med att hitta, utveckla, producera och leverera de rätta lösningarna. Vi har inte bara följt utvecklingen, vi har varit med och förändrat den.

Om Framtiden AB
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

För denna roll kommer du att bli direktrekryterad till Createc

Vår rekryteringsprocess
CV-granskning
Telefonavstämning
Personlighetstest
Intervju med Framtiden
Slutintervju med kund
Referenstagning

Urval fortsätter v.33

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Lön: Fast månadslön
Ort: Täby, Stockholm
Arbetstid: Heltid, 08:30-17:00

Vi behandlar ansökningar löpande, tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag har passerat. Välkommen med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 september 2024
  • Ansök senast: 3 oktober 2024

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024