OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
För kunds räkning söker vi just nu en kontorsassistent på 75% till deras kontor i centrala Stockholm! Har du några års erfarenhet av rollen som kontorsassistent/receptionist och är tillgänglig för uppdrag omgående? Blir du ofta beskriven som serviceminded, lösningsorienterad och positiv? Vill du arbeta deltid? Då kan det vara dig vi söker!
Arbetsuppgifter
I rollen som kontorsassistent arbetar du i nära samarbete med bolagets kontorsansvarig och ser till att den dagliga driften rullar på friktionsfritt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att välkomna besökare, hålla ordning i mötes- och konferensrum samt se till att det är rent och snyggt på kontorets allmänna ytor såväl som posthanteringen.
Vem är du?
För att trivas i rollen krävs att du är serviceinriktad, lyhörd och lösningsorienterad med en utåtriktad och positiv personlighet. Du är en ambitiös och ansvarstagande person som gillar att ge det lilla extra och sprida glädje omkring dig. Vi ser gärna att du har något eller några års erfarenhet av liknande arbete som receptionist eller kontorsassistent.
För denna tjänst krävs ett allmänt sunt och logiskt förnuft, en representativ personlighet och ett trevligt och tillmötesgående sätt. Vidare är det viktigt att du är tekniskt bevandrad och känner dig bekväm med att kommunicera på svenska och engelska, i både tal och skrift.
Du erbjuds
Ett konsultuppdrag med start omgående och som förväntas pågå några månader, med chans till förlängning. Du kommer vara anställd hos Jurek men arbeta hos vår kund. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Angeliqa Haapanen på angeliqa.haapanen@jurek.se
Välkommen in med din ansökan redan idag då vi går igenom urvalet löpande!
Om verksamheten
Vi på Jurek är specialister på att rekrytera och hyra ut konsulter på alla nivåer inom Law, Finance, HR, Marketing & Communication och Business Support. Vi arbetar passionerat och effektivt med att hitta, skapa och matcha talang.
Sökord: assistent, kontorsassistent, office assistant, kontor, reception, receptionist, koordinator.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52