OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en kontorsassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på 75% med start 1 september.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en serviceinriktad kontorsassistent till vår kund som är en affärsjuridisk advokatbyrå. Kontoret är beläget i centrala Stockholm.
I rollen som kontorsassistent kommer du ha varierande arbetsuppgifter så som att ansvara för kontorets samtliga ytor, viss dokument- och fakturahantering, inköp av kontorsmaterial, svara på mejl och i telefon samt övriga administrativa uppgifter. Tjänsten passar dig som brinner för att göra det lilla extra för att skapa trivsel på kontoret och är inte rädd för att kavla upp ärmarna när det behövs. Tjänsten är till en början på 75% med möjlighet att gå upp till heltid och du arbetar kontorstider måndag-fredag. Önskemålet är att du kan starta 1 september.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.
Du kommer till exempel att:
Ta emot besökare
Post- och mailhantering
Viss dokument- och fakturahantering
Inköp av kontorsmaterial samt fika/lunch
Kontakt med leverantörer och felanmälningar
Övriga administrativa uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
Har tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter
Kan prata och skriva svenska och engelska flytande
Kan hantera Office-paketet obehindrat
Är flexibel att gå upp i tid
Som person är du social, trevlig och en bra människokännare. Du är självgående, strukturerad och proaktiv. Vidare är du flexibel, prestigelös och ansvarsfull, du har ett öga för detaljer och älskar att leverera högklassig service.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04