OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker en kontorsassistent till ett läkemedelsföretag i norrort. [ Tjänsten I den här tjänsten kommer du att arbeta med omväxlande administrativa arbetsuppgifter. 20% av arbetstiden kommer du att assistera Public Market som består av 5 personer. Andra arbetsuppgifter består i att ta hand om[besökare, ta emot inkommande telefonsamtal samt att ansvara för inköp av kontorsvaror och köksinköp. Arbetsuppgifter * Beställa resor och konferenser * Öppna kontoret * Ansvara för att det är snyggt och prydligt på kontoret * Posthanteringen Erfarenheter * Gymnasieutbildning * Några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter * Goda kunskaper i Office-paketet * Engelska flytande i tal och skrift För den här tjänsten krävs det att du är ansvarsfull, prestigefull och noggrann. Vi värdesätter även att du präglas av hög integritet och tar egna initiativ. Att vara utåtriktad och kunna hantera olika typer av människor är viktigt då du kommer att vara ansiktet utåt för företaget. Varmt välkommen med din ansökan Urval och intervjuer sker löpande, vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar per brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719