Kontorsassistent till företag i centrala Stockholm

Kontorsassistent till företag i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Är du en serviceinriktad person som brinner för att ge bästa möjliga kundupplevelse? Har du ett öga för detaljer och kan förutse behov innan de uppstår? Tycker du om att ha en aktiv roll och vill vara den sammanhållande länken i ett team? Då kan detta vara rätt tjänst för dig!

Vi söker vi en engagerad medarbetare på heltid till vår kund i centrala Stockholm. Rollen är en kombination av kontorsassistent och receptionist, här får du möjlighet att vara med och skapa en välkomnande och positiv arbetsmiljö på ett inspirerande och fartfyllt kontor.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

I denna tjänst ingår du i ett dynamiskt team av tre och blir en central del av Front of House. Du kommer att spela en nyckelroll i att säkerställa förstklassig service till både medarbetare och besökare. Rollen erbjuder stor variation, där du både fungerar som receptionist och stöttar med administrativa uppgifter som kontorsassistent. Du är alltid positiv och hjälpsam, och ser till att allt flyter på smidigt för både kontoret och dess besökare. Arbetsuppgifterna består bland annat av:

• Välkomna besökare och medarbetare med ett leende
• Hantera inkommande mail och telefonsamtal
• Sköta posthantering och bud
• Ansvara för beställningar och leveranser
• Stötta vid event och mötesbokningar
• Hantera kontorsmaterial, från beställning till påfyllning
• Dagliga ronderingar på kontorets 6 våningsplan där du ser till att konferensrum och allmänna ytor är i toppskick

Kvalifikationer

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i en serviceinriktad roll, där du har visat prov på initiativförmåga, flexibilitet och förmåga att hantera många uppgifter samtidigt. Du trivs i en dynamisk miljö där tempot kan variera, och du är inte rädd för att kavla upp ärmarna när det behövs. Utöver detta ser vi att du:

• Har goda färdigheter i Office-paketet och känner dig bekväm med att hantera tekniska system
• Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Har en stark kommunikativ förmåga och är professionell i ditt bemötande, både över mejl, telefon och personligen

Övrigt

Start: Mitten av december

Placering: Centrala Stockholm

Omfattning: Heltid, 6 månader med chans till förlängning

Arbetstider: 08.00-17.00

Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på 08-663 99 00 eller sofia.karlberg@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Jardelid

Lovisa Kvam

Lovisa Kvam

Anna Jardelid
070-663 09 49
Susanne Järleby

Emelie Wedin

Anna Jardelid

Anna Jardelid
070-971 16 67
Mathilda Berg

Mathilda Berg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 oktober 2024
  • Ansök senast: 18 november 2024

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


Receptionist till EA DICE

20 december 2024

Receptionist

20 december 2024

20 december 2024