OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vår kund ingår i en internationell koncern med ett kontor på 25 personer i Märsta. Tjänsten Tjänsten är ett uppdrag på heltid under ett år med start omgående. Du kommer arbeta som konsult via Placera Personal. Arbetsuppgifter Du kommer arbeta brett med diverse kontorsadministrativa uppgifter. Exempel på arbetsuppgifter som ingår i ditt dagliga arbete är: * Kontorsinköp * Säljsupport * Sköta kaffemaskin * Administration av träningscertifikat[ * Stödja närmaste chef med t.ex. powerpointpresentationer * Hålla ordning på kontor och konferensrum * Hjälpa till vid konferenser och med inbjudningar * Stödja ekonomi med att ringa påminnelser Kvalifikationer För att passa för tjänsten har du: * Gymnasieutbildning eller motsvarande[ * Vana av administrativt arbete * Goda kunskaper i Engelska * Goda kunskaper i Officepaketet * B-körkortFör tjänsten ser vi en noggrann person med en blick för kvalitet. Du är positiv, glad och prestigelös. Varmt välkommen med din ansökan Urval och intervjuer sker löpande. Vi har inte möjlighet att ta emot några ansökningar per brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719