OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för Futurice Sveriges räkning en kontorsassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på 75% med start 9 augusti.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en kontorsassistent på deltid till Futurice Sverige. Futurice Sverige är ett växande internationellt konsultbolag inom innovation och digital produktutveckling. Deras värdeord som de dagligen lever efter är Tillit, Omtänksamhet, Transparens och Ständig utveckling. Kontoret är beläget i centrala Stockholm.
I rollen som kontorsassistent har du varierande arbetsuppgifter så som att ta emot och välkomna besökare, hålla snyggt och prydligt på kontoret samt administrativa uppgifter. Tjänsten är på 75% och du arbetar kontorstider måndag - fredag. Tjänsten passar dig som vill arbeta deltid och som brinner för att leverera service i toppklass. Det officiella företagsspråket är engelska. Då Futurice Sverige är ett växande bolag kommer de snart att byta kontorslokaler, du kommer då att vara ansvarig för koordinering och projektledning av flytten.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och bli uthyrd till vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
Välkomna besökare
Kontorsskötsel
Hålla snyggt och prydligt på kontoret
Hjälpa till vid event
Post- och budhantering
Inköp av kontorsmaterial
Administrativa uppgifter
Koordinera och projektleda flytten av kontoret
VI SÖKER DIG SOM
Har erfarenhet från service och administration
Har god datorvana
Har goda kunskaper i Googles tjänster
Kan uttrycka dig flytande på svenska och engelska i både tal och skrift
Brinner för att ge god service
Vill arbeta deltid
Det är meriterande om
Du har tidigare erfarenhet som receptionist
Du har erfarenhet av att koordinera och projektleda en kontorsflytt
Som person är du serviceinriktad, självgående och utåtriktad. Du är noggrann, flexibel, lösningsorienterad med en förmåga att prioritera. Vidare är du kommunikativ, initiativtagande och trivs att arbeta med varierande arbetsuppgifter och brinner för att leverera service i världsklass.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04