Kontorsassistent till internationell koncern i Finspång!

Kontorsassistent till internationell koncern i Finspång!

Arbetsbeskrivning

Är du en strukturerad person med känsla för service? Har du tidigare arbetat med dokumenthantering eller kontorsassistans och är redo att vidareutvecklas och ta vara på dina kunskaper? Då har vi din nästa roll och ett stort spännande företag med goda utvecklingsmöjligheter! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

Om tjänsten
Teknikinformationsavdelningen har 20 drivna medarbetare som arbetar med teknikinformation för gasturbiner. Avdelningen skapar, hanterar och levererar en stor mängd informationsprodukter till både interna och externa kunder. Vi har en fullt utrustad printshop och söker nu en medarbetare som är intresserad av ett långsiktigt uppdrag för att hantera det dagliga arbetet och driva relaterade utvecklingsinitiativ. Printshopen har en bemanning med två personer som ska dela på arbetet och jobba tillsammans.
Du kommer framför allt att arbeta med uppgifter som utskrift, kopiering, scanning av ritningar och bildkort, laminering mm. Du kommer även att arbeta med materialbeställningar, lagerhållning och ekonomisk balansräkning. Arbetsplatsen är i en produktionslokal med flera skrivare och det förekommer lyft av tunga kartonger med skrivarpapper.

Vem är du?
Vi söker dig som är självgående och trivs med självständigt arbete. Du är praktiskt lagd och handlingskraftig, dessutom är din känsla för service god. Du är intresserad av tekniska frågor och utmaningar som kan finnas i ett tryckeri och är strukturerad och noggrann, vilket kommer till nytta i arbetet med dokumenthantering.

Du har minst gymnasieutbildning och behärskar engelska i tal och skrift. Du har troligtvis arbetat med närliggande arbetsuppgifter sedan tidigare och ser detta som ett intressant nästa steg. Vi ser även att du har mycket god hand med datorer och teknisk utrustning. Vidare ser vi att du har mycket goda kunskaper i Adobe Acrobat DC och MS Office. Har du tidigare arbetat i PLM och SAP är det meriterande.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lukas Börefelt
013-368655
Lukas Börefelt
013368655
Rebecka Swahn

Lisa Eklund
036-173262
Lukas Börefelt
0720741972
Annelie Westerberg
0720742020
Annelie Westerberg
0720742020 Jobb
Rebecka Swahn
013-368656
Sofia Sjöhagra
0720742017
Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Linköping AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 november 2021
  • Ansök senast: 28 november 2021

Besöksadress

Kungsgatan 41, Linköping
None

Postadress

Kungsgatan 41
Linköping, 58218

Liknande jobb


22 november 2024

Office Assistant

11 november 2024