Kontorsassistent till internationellt bolag i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om bolaget

Bolaget erbjuder rådgivning inom företagstransaktioner med fokus på försäljningar och förvärv av stora onoterade företag. De anpassar sina strategier efter varje företags enskilda situation och behov samtidigt som teamet är erfarna och nytänkande i sitt arbete. Bolaget är internationellt med kontor i flertalet länder och de har flera hundra anställda. Deras kunder består primärt av större nordiska företag, investmentbolag och riskkapitalbolag.

Om rollen

I rollen som Kontorsassistent kommer du att stödja affärsverksamheten och agera ansikte utåt mot besökare. Du kommer att ha en bred roll där dagarna skiljer sig från varandra. Du kommer exempelvis att vara kontaktperson mot externa bolag, hantera inköp av kontorsmaterial samt sköta post och budhantering. Vidare kommer du att vara behjälplig med att organisera interna kick-offs och events till viss mån. Du kommer även att koordinera resebokningar, konferenser och sköta övriga administrativa och ad-hoc uppgifter kopplat till verksamheten.

Om dig

För att lyckas i rollen som Kontorsassistent tror vi att du är en positiv person som är full av energi och älskar att leverera service i världsklass. Du är initiativtagande och proaktiv i ditt arbetssätt samtidigt som du ser till att få saker gjorda.

Utöver detta har du en naturlig förmåga att skapa och upprätthålla relationer, både till kollegor, kunder och entreprenörer då du är en person som håller vad du lovar. Avslutningsvis hoppas vi att du är detaljorienterad och har en förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter.

Kvalifikationer

- Minst 2 års servicevana sedan tidigare
- God datorvana
- Flytande svenska och engelska
- Gymnasial utbildning


Vi ser det som mycket meriterande om du har tidigare erfarenhet från restaurangbranschen.

Arbetstider, tillträde och omfattning

Företaget har sitt kontor i centrala Stockholm. Denna roll är på heltid med kontorstider måndag till fredag. Det här är en direktrekrytering där du blir anställd direkt av företaget med en inledande provanställning. Önskad start är i början av september 2023.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Elida Rhodin på elida.rhodin@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 juli 2023
  • Ansök senast: 17 januari 2024

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Kontors/trivselansvarig

Kontors/trivselansvarig

22 november 2024